|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:58, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy to jedno a wynagrodzenie zarządcy to osobna kwestia.
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | Z tym też zarządca działa już na naszym osiedlu od 3 albo 4 miesięcy (wspólnota powstała bodajże w październiku) i podobno od tego czasu nie otrzymał wynagrodzenia. |
Witam!
Umowa o zarząd została podpisana w październiku z zapisem, że opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy obowiązują od stycznia 2010 r. Nie ma więc żadnych zaległości z poprzednich miesięcy. Wspólnota "startuje" od stycznia z zerowym budżetem i w przypadku braku wpłat ciężko jest cokolwiek zorganizować. Żaden bowiem dostawca usług, ani żadna firma nie wykonają prac na nowym osiedlu "na przelew". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ewa K.
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:38, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Maciek napisał: | Opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy to jedno a wynagrodzenie zarządcy to osobna kwestia.
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | Z tym też zarządca działa już na naszym osiedlu od 3 albo 4 miesięcy (wspólnota powstała bodajże w październiku) i podobno od tego czasu nie otrzymał wynagrodzenia. |
Witam!
Umowa o zarząd została podpisana w październiku z zapisem, że opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy obowiązują od stycznia 2010 r. Nie ma więc żadnych zaległości z poprzednich miesięcy. Wspólnota "startuje" od stycznia z zerowym budżetem i w przypadku braku wpłat ciężko jest cokolwiek zorganizować. Żaden bowiem dostawca usług, ani żadna firma nie wykonają prac na nowym osiedlu "na przelew". |
|
Wynagrodzenie Zarządcy nie jest osobną kwestią, gdyż mieści się ono w opłatach na utrzymanie bieżące. W umowie o Zarząd jak i w Państwa aktach jest wskazana dokładna data od kiedy te opłaty obowiązują i od kiedy wspólnota zaczyna "działać" czyli 04 stycznia 2010 r. Tak więc nikt nie zalega Panu Bartyzelowi z opłatami.za poprzednie miesiące. Poza tym Zarządca przejął osiedle od Generalnego Wykonawcy w styczniu, więc do tego czasu było ona "na utrzymaniu" Aedesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ewa K.
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:45, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
molder napisał: | kag napisał: | Akutan napisał: | a u nas sciany popękały:/ |
u nas też sufit popękał! ciekawe czy to przez te mrozy... ?!?!?! |
a mieszka juz ktos nad toba??
nie wiem jak duze masz spekania, ale spokojnie jeszcze przez 2 lata budynek bedzie pracowal i takie rzeczy niestety beda mialy miejsce.
Poza tym teraz wszyscy mocno grzejemy, a sciany mają w sobie jeszcze duzo wilgoci, co tez moze byc przyczyną powstawania spękań.
Witamy Panią Ewe na forum!
I od razu trzy pytania:
- zgłaszałem juz temat osiwetlenia osiedla, dalej nie dzialają wszystkie lampy
- kiedy mozna się spodziewac naprawy bramy??
- na kiedy jest planowane spotkanie wspolnoty?
Mam nadzieje, ze bedzie Pani czesto tutaj zagladac i odpisywac.... bo jak mozna poczytac, brak wiedzy proawdzi czesto do strasznego zamieszania i nieporozumien.
pozdrawiam |
Witam:)
Awarię latarni zgłosiłam Panu Sowińskiemu, powinien pojawić się w tym tygodniu. Odnośnie naprawy bramy, próbujemy załatwić płatność przelewem, zebranie będzie na początku lutego, dostaniecie Państwo zawiadomienia od p. Bartyzela. Na e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
można zgłaszać propozycję tematów, które chcielibyście Państwo poruszyć na najbliższym zebraniu.
pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryhub
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:22, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
czy ktos wie czy domofon przy bramie juz działa, jak sie go obsługuje itp?
Narazie jak brama jest nieczynna nie ma problemu ale jak sie tylko naprawi to fajnie było by wiedziec czy domofon działa, jakie sa numery naszych mieszkan, jak zrealizowane jest otwieranie furtki od wewnatrz itp.
Dołaczam sie do pytania Krzysztofa - czy u kogos jeszcze zamarzaja drzwi wejsciowe do klatki (oczywiscie od wewnatrz) - dzis wieczorem nie mozna bylo zamknac klatki na klucz bo zamek zamarzł.
W przypadku wiekszej ilosci takih defektow warto grupowo pisac reklamacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:23, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W takim razie powstało jakieś zamieszanie. Pan Bartyzel w rozmowie telefonicznej inaczej to nam przedstawiał. Miejmy nadzieję, że się szybko to wyjaśni..
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | Opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy to jedno a wynagrodzenie zarządcy to osobna kwestia.
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | Z tym też zarządca działa już na naszym osiedlu od 3 albo 4 miesięcy (wspólnota powstała bodajże w październiku) i podobno od tego czasu nie otrzymał wynagrodzenia. |
Witam!
Umowa o zarząd została podpisana w październiku z zapisem, że opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy obowiązują od stycznia 2010 r. Nie ma więc żadnych zaległości z poprzednich miesięcy. Wspólnota "startuje" od stycznia z zerowym budżetem i w przypadku braku wpłat ciężko jest cokolwiek zorganizować. Żaden bowiem dostawca usług, ani żadna firma nie wykonają prac na nowym osiedlu "na przelew". |
|
Wynagrodzenie Zarządcy nie jest osobną kwestią, gdyż mieści się ono w opłatach na utrzymanie bieżące. W umowie o Zarząd jak i w Państwa aktach jest wskazana dokładna data od kiedy te opłaty obowiązują i od kiedy wspólnota zaczyna "działać" czyli 04 stycznia 2010 r. Tak więc nikt nie zalega Panu Bartyzelowi z opłatami.za poprzednie miesiące. Poza tym Zarządca przejął osiedle od Generalnego Wykonawcy w styczniu, więc do tego czasu było ona "na utrzymaniu" Aedesu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:26, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak rozumiem ogrzewacie klatkę i mimo to zamarzły?
ryhub napisał: |
Dołaczam sie do pytania Krzysztofa - czy u kogos jeszcze zamarzaja drzwi wejsciowe do klatki (oczywiscie od wewnatrz) - dzis wieczorem nie mozna bylo zamknac klatki na klucz bo zamek zamarzł.
W przypadku wiekszej ilosci takih defektow warto grupowo pisac reklamacje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
musicserwis
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 10:37, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie tez jeden dzień był omarznięte od środka, mimo żekaloryfer grzał, mam nadzieję, że tylko w pierwszym roku grzewczym będą takie rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ewa K.
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:45, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Maciek napisał: | W takim razie powstało jakieś zamieszanie. Pan Bartyzel w rozmowie telefonicznej inaczej to nam przedstawiał. Miejmy nadzieję, że się szybko to wyjaśni..
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | Opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy to jedno a wynagrodzenie zarządcy to osobna kwestia.
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | Z tym też zarządca działa już na naszym osiedlu od 3 albo 4 miesięcy (wspólnota powstała bodajże w październiku) i podobno od tego czasu nie otrzymał wynagrodzenia. |
Witam!
Umowa o zarząd została podpisana w październiku z zapisem, że opłaty za utrzymanie bieżące i fundusz remontowy obowiązują od stycznia 2010 r. Nie ma więc żadnych zaległości z poprzednich miesięcy. Wspólnota "startuje" od stycznia z zerowym budżetem i w przypadku braku wpłat ciężko jest cokolwiek zorganizować. Żaden bowiem dostawca usług, ani żadna firma nie wykonają prac na nowym osiedlu "na przelew". |
|
Wynagrodzenie Zarządcy nie jest osobną kwestią, gdyż mieści się ono w opłatach na utrzymanie bieżące. W umowie o Zarząd jak i w Państwa aktach jest wskazana dokładna data od kiedy te opłaty obowiązują i od kiedy wspólnota zaczyna "działać" czyli 04 stycznia 2010 r. Tak więc nikt nie zalega Panu Bartyzelowi z opłatami.za poprzednie miesiące. Poza tym Zarządca przejął osiedle od Generalnego Wykonawcy w styczniu, więc do tego czasu było ona "na utrzymaniu" Aedesu. |
|
Sprawa jest wyjaśniona i proszę nie wprowadzać nie potrzebnego zamieszania. Na przyszłość radzę słuchać uważnie tego co mówi Pan Bartyzel i nie przekręcać jego słów
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:41, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No to fantastycznie, że już wszystko jest wyjaśnione, zorganizowane, mieszkańcy dobrze poinformowani a Pan Bartyzel wynagrodzony i zadowolony .
Czyli już jutro rano osiedle będzie odśnieżone, brama naprawiona, latarnie będą świecić a mieszkańcy nie będą nerwowo szukać każdej drobnej informacji na własną rękę?
Pozdrawiam
Ewa K. napisał: |
Sprawa jest wyjaśniona i proszę nie wprowadzać nie potrzebnego zamieszania. Na przyszłość radzę słuchać uważnie tego co mówi Pan Bartyzel i nie przekręcać jego słów
pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryhub
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:02, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Maciek napisał: | No to fantastycznie, że już wszystko jest wyjaśnione, zorganizowane, mieszkańcy dobrze poinformowani a Pan Bartyzel wynagrodzony i zadowolony .
Czyli już jutro rano osiedle będzie odśnieżone, brama naprawiona, latarnie będą świecić a mieszkańcy nie będą nerwowo szukać każdej drobnej informacji na własną rękę?
|
Spokojnie, bez nerwów bo to nikomu nie służy.
Początki zawsze sa ciezkie i trzeba bedzie czasu zeby wszystko zaczelo działać jak w zegarku.
Niedługo (w lutym) odbedzie sie zebranie wspolnoty i wszystkie pytania i uwagi bedzie mozna przedyskutowac i sobie wyjasnic.
Widziałem propozycje uchwały w której znajduje sie m.in. podwyzka kosztów zwiazana z biezacym utrzymaniem czesci wspolnych i dodam ze nie jest to podwyzka o pare groszy tylko o duzo wiecej. Ale wiecej kazdy dowie sie osobiscie na spotkaniu albo od pana T. Bartyzel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akutan
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:46, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
heh, jeszcze nikt nic nie zrobił ale podwyżki już są planowane ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ewa K.
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:09, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Maciek napisał: | No to fantastycznie, że już wszystko jest wyjaśnione, zorganizowane, mieszkańcy dobrze poinformowani a Pan Bartyzel wynagrodzony i zadowolony .
Czyli już jutro rano osiedle będzie odśnieżone, brama naprawiona, latarnie będą świecić a mieszkańcy nie będą nerwowo szukać każdej drobnej informacji na własną rękę?
Pozdrawiam
Ewa K. napisał: |
Sprawa jest wyjaśniona i proszę nie wprowadzać nie potrzebnego zamieszania. Na przyszłość radzę słuchać uważnie tego co mówi Pan Bartyzel i nie przekręcać jego słów
pozdrawiam |
|
Panie Maćku gdyby Pan słuchał (i czytał) UWAŻNIE osób z którymi Pan rozmawia ta dyskusja zapewne dawno by się skończyła. Nie dyskutowałam z Panem na temat tego czy Pan Bartyzel jest "wynagrodzony" i czy wszystko jest w tej chwili "zorganizowane" bo nie to było przedmiotem naszej "rozmowy".
Wyjaśniłam tylko sytuację i rozwiałam plotki, które Pan powtarza jakoby DEWELOPER zalegał z wynagrodzeniem Panu Bartyzelowi za poprzednie miesiące i jakoby z tego powodu brakowało pieniędzy na bieżące wydatki wspólnoty. Pomijając fakt, że bezpodstawnie oczernia Pan Inwestora, jeszcze raz wyjaśniam Panu, że Panu Bartyzelowi wynagrodzenie przysługuje dopiero od momentu przejęcia osiedla w posiadanie, czyli od dnia 04 stycznia 2010 r.
Dostał Pan e-mail z informacją o kontakcie do Zarządcy i adresie e-mail, na który może Pan kierować wszelkie swoje pytania i uwagi, wystarczy tylko UWAŻNIE przeczytać wiadomość i nie trzeba będzie szukać "nerwowo każdej drobnej informacji na własną rękę"
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:30, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ewa K. napisał: | Maciek napisał: | No to fantastycznie, że już wszystko jest wyjaśnione, zorganizowane, mieszkańcy dobrze poinformowani a Pan Bartyzel wynagrodzony i zadowolony .
Czyli już jutro rano osiedle będzie odśnieżone, brama naprawiona, latarnie będą świecić a mieszkańcy nie będą nerwowo szukać każdej drobnej informacji na własną rękę?
Pozdrawiam
Ewa K. napisał: |
Sprawa jest wyjaśniona i proszę nie wprowadzać nie potrzebnego zamieszania. Na przyszłość radzę słuchać uważnie tego co mówi Pan Bartyzel i nie przekręcać jego słów
pozdrawiam |
|
Panie Maćku gdyby Pan słuchał (i czytał) UWAŻNIE osób z którymi Pan rozmawia ta dyskusja zapewne dawno by się skończyła. Nie dyskutowałam z Panem na temat tego czy Pan Bartyzel jest "wynagrodzony" i czy wszystko jest w tej chwili "zorganizowane" bo nie to było przedmiotem naszej "rozmowy".
Wyjaśniłam tylko sytuację i rozwiałam plotki, które Pan powtarza jakoby DEWELOPER zalegał z wynagrodzeniem Panu Bartyzelowi za poprzednie miesiące i jakoby z tego powodu brakowało pieniędzy na bieżące wydatki wspólnoty. Pomijając fakt, że bezpodstawnie oczernia Pan Inwestora, jeszcze raz wyjaśniam Panu, że Panu Bartyzelowi wynagrodzenie przysługuje dopiero od momentu przejęcia osiedla w posiadanie, czyli od dnia 04 stycznia 2010 r.
Dostał Pan e-mail z informacją o kontakcie do Zarządcy i adresie e-mail, na który może Pan kierować wszelkie swoje pytania i uwagi, wystarczy tylko UWAŻNIE przeczytać wiadomość i nie trzeba będzie szukać "nerwowo każdej drobnej informacji na własną rękę"
pozdrawiam |
Dziękuje Pani Ewo za informacje i "cenne" rady.
Jeszcze raz podkreślam, że zamieszczone przez mnie informacje pochodziły z rozmowy telefonicznej z Panem Bartyzelem. Ich prawdziwości nie podjąłem się oceniać a jedynie przekazałem.
Jednocześnie mam nadzieję, że na tym zakończy się nasza miła dyskusja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieszkaniec
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 12:23, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
myślę, że jeżeli nasz pan zarządca nie przedstawi nam szczegółowej analizy kosztów to będziemy musieli go zmienić, jest duża konkurencja na rynku także i w tym segmencie, a nam potrzeba człowieka uczciwego i rzetelnego, znam kilka takich firm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryhub
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:36, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
widze że nasz Zarzadca pogrywa z nami.
Na Zebraniu było ustalone wywóz smieci 1x w tygodniu i dlatego została ustalona kwota 40zl/m-c.
Dodatkowo czytajac forum dot. ubezpieczenia wynika ze nasz zarzdca pomylil sie o ok 300zl/mieszkanie.
Nie wiem jak wy ale ja nie bede placic 40 zl za smieci jezeli beda wywozone smieci co 2 tygodnie.
Moim zdaniem zarzadca dziala wbrew woli mieszkancow i dziala na nasza niekorzysc wiec mamy powod zeby goscia .... podziekowac mu za pomoc.
Proponuje zrobic spotkanie mieszkancow naszego osiedla (np w szkole w opatkowicach - ktos na zebraniu proponowal to miejsce) i moze przedyskutujmy spokojnie sprawy bez zarzadcy i jak bedziemy miec jakies uwagi przedstawimy mu je oficjanie na pismie.
Dodatkowo mamy prawo do wybrania wsrod mieszkancow osob ktore moga nadzorowac prace naszego zarzadcy. Niech nasz pan B. nie czuje sie bezkarny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
|