Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:35, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
z tego co mi napisal zarzadca a potwierdzil to ubezpieczyciel, na piatek sa umowieni na podpisanie umowy. Oferta ktora przeslalem zarzadcy chyba mu odpowiadala a co najwazniejsze ubezpieczenie jednego budynku (bliźniak) bedzie kosztowac ok.430PLN czyli na mieszkanie ok 70PLN wiec reszta kasy zostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:13, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kag
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:15, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
czyli 2 miechy mamy nadpłacone za bieżące utrzymanie mieszkania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akutan
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:28, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Śmieszne,
to jak koszty ubezpieczania zostały tak niedoszacowane to jak nierealnie wygórowane musiały być te podwyżki... Stalibyśmy się najbogatszą wspólnotą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molder
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:13, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wy chyba dalej nie rozumiecie pewnych rzeczy..... wcale nie jestesmy najbogatsi, bo jest nas mało.
I niestety musimy sie liczyc ze koszt jednostkowy utrzymania osiedla i itp na mieszkanca bedzie nie porównywalnie wiekszy niz na innych, bardziej zaludnionych osiedlach.
Mysle, ze narazie do konca roku mamy spokój jesli chodzi o podwyższke czynszu, fajne ze udało sie znależć wspólnie najlepszą oferte i to jest dobry prognostyk jesli chodzi o prsyszlą współprace z Zarzadca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez molder dnia Pią 15:50, 19 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:47, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
molder napisał: | fajne ze udało sie znależć wspólnie najlepszą oferte i to jest dobry prognostyk jesli chodzi o prsyszlą współprace z Zarzadca. |
Fajnie, a może nie fajnie.
Moim zdaniem zarządca powinien samodzielnie znaleźć ofertę ubezpieczenia której cena (jak się okazało) może być niższa niż 350zł.
p.Bartyzel sądząc po nazwie firmy, kwalifikacjach jest profesjonalistą i odpłatnie świadczy nam usługę zarządu . Jeśli więc w przyszłości jako mieszkańcy mamy weryfikować jego oferty i ewentualnie podsuwać korzystniejsze to chyba trzeba będzie rozwiązać z nim umowę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaco
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:40, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Molder jak można pisać o dobrym prognostyku na przyszłość jeśli chodzi o współpracę w zarządcą, czy TY jesteś jego krewnym , czy znajomym ? Mamy kłaniać mu się w pół bo znalazł normalne ubezpieczenie (za które płaciliśmy kwoty z kosmosu) ? Przecież zarządca powinien na spotkaniu z mieszkańcami powiedzieć, że 1-y rok to koszty na x,y,z... Musimy kupić skrzynki pocztowe, oznaczenia budynków...A co on powiedział ? Nie wiem, cięzko powiedzieć, nie wiadomo... Tak odpowiada człowiek doświadczony w zarządzaniu nieruchomościami jak sam o sobie powiedział ??? Żadnej konkretnej odpowiedzi. Przychodzi na spotkanie i nie odpowiadając na żadne z naszych pytań podsuwa zawyżone kwoty co do ubezpieczenia, skrzynek, wywozu śmieci... Nie wiem jak będzie zarządzał naszymi pieniędzmi, ale za sposób rozmowy i kontakt z mieszkańcami na razie stawiam ocenę mierną
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
molder
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:38, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Odbiór kompetencji Zarządcy jest subiektywny, nie musisz sie ze mną zgadzać, ale wiem jak to bywa, gdy trzeba sie podjąć zarządzania cudzymi pieniędzmi....Wiesz mi, WSZYSTKIM nie dogodzisz.
Poza tym Pana B. nigdy wcześniej nie znałem i nie jestem jego krewnym jak piszesz, po prostu widzę, ze pierwszy rok bedzie ciężki i niestety facet będzie podejmował nieprzychylne decyzje. Myślę ze, gdy bedzie można juz obiektywnie ocenić prace Pana B. to wtedy albo mu podziękujemy, albo sie do niego przekonamy. Jako, ze jesteśmy Wspólnotą decyduje (naszczecie) większość, a nie jednostki.
W dniu jutrzejszym napewno zadam mu pytanie dot. wywozu częstotliwości śmieci. Niestety odnoszę wrażenie, ze łatwiej jest ponarzekać, ponajeżdzac na Pana B. na forum niż konkretnie i rzeczowo spytać poprzez kontakt mailowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
svantevith
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:25, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że nie każdy rozumie, że to co nadpłaciliśmy nie rozpłynie się w powietrzu tylko zostanie przeznaczone na inne rzeczy. Pan Bartyzel musi rozliczyć się z każdej złotówki którą wpłaciliśmy na utrzymanie osiedla. Jak po roku i poznaniu sprawozdania finansowego większość stwierdzi, że Pan B. źle wywiązał się ze swoich obowiązków to pewnie będziemy chcieli zmienić zarządce. Narazie oceniacie zarządce po jednym spotkaniu coś więcej będzie można powiedzieć po 6 miesiącach. Większość z Was szuka w tym jakieś teorii spiskowej tak samo jak było z podpisaniem umów przedwstępnych wiele szumu a wyszło w sumie nie tak źle. Jak czytam/słyszę o ludziach oszukanych przez deweloperów to co było u nas to sielanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:28, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To prawda Pan Bartyzel rozliczy się po roku (choć według aktu not. powinien robić to co 6 miesięcy) ale mimo wszystko uważam, że powinniśmy mieć przynajmniej aktualną wiedzę na co idą pieniądze.
Narzekanie na forum jest rzeczywiście mało konstruktywne, ale nie wyobrażam sobie, żeby każdy indywidualnie wysyłał zapytania do zarządcy o każdą rzecz. Przecież płacimy temu człowiekowi za zarządzanie więc wymaganie odnośnie informacji na temat wydatków nie jest niczym wygórowanym.
Wydaje mi się, że potrzebne jest kolejne spotkanie z zarządcą. Zostało już to zaproponowane na pierwszym zebraniu i według mnie jest dalej aktualne. Powinniśmy przedstawić zarządcy listę spraw do omówienia.
Według mnie m.in powinny to być:
1. plan przewidywanych wydatków na ten rok - szczegóły odnośnie odśnieżania, sprzątania, rachunków za prąd itp
2. stan aktualnych spraw - śmieci, skrzynki, tabliczki
3. Jakaś wstępna kalkulacja kasy z czynszów - ile wydaliśmy, ile zostało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|