|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:21, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poza tym ja niczego nie narzucam, tylko przedstawiam alternatywę. Zanim podejmie się jakąś decyzję należy przedyskutować wszystkie oferty. Może i moja propozycja nie jest najlepsza, ale jest. W tym wszystkim chodzi tylko o to żeby była jakaś alternatywa. Wtedy można dyskutować, tak jak teraz robimy to na forum. Na spotkaniu nie było mowy o dyskusji, bo nie było konkretnych ofert. Przecież wspólnie można było wybrać najbardziej sensowne rozwiązanie. Ale po co? Lepiej powiedzieć, że skrzynki będą kosztowały 100zł - ale nikt nie wie jakiego koloru będą, czy mają być skośne czy proste, z jakim kluczem itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
molder
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:37, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
marol napisał: | molder napisał: | a ja mam zgoła inne wrazenie, niestety moze zachowanie Pana Bartyzela nie bylo wzorowe, ale gdyby wszedl czlowiek o innym charakterze to od razy został by "zjedzony" przez wiekszosc mieszkanców.
Co do pieniedzy za styczen to nie wiem dlaczego czesc z Was nie potrafi zrozumiec, ze wiekszosc z nich poszla na oplacenie: notariusza, przepisania liczników, oplaty za prad z czesci wspolnych (latarnie, ogrzewanie klatek schodowych) i oplacenie sprzatania w miesiacu lutym.
Poza tym mam wrazenie, ze wiekszosc z Was sądzi, ze Pan Bartyzel z pieniedzy, które mu zostaną, wezmie do kieszeni. Nic bardzie mylnego, facet za dokladnie rok bedzie musial zgodnie z prawem przedstawic rozliczenie roczne i wyspowiadac sie z kazdej NASZEJ zlotówki, którą wydał.
A prace Zarzadcy mozemy mysle ocenic dopiero po jak jakims czasie - min. po roku. |
OK załóżmy, że owe pieniążki poszły na notariusza, przepisanie liczników, oplaty za prad z czesci wspolnych (latarnie, ogrzewanie klatek schodowych) i oplacenie sprzatania w miesiacu lutym. Ale ja nie usłyszałem tego od Pana Bartyzela. Poza tym chcemy wiedzieć ile to wszystko kosztowało. Czy satysfakcjonuje Cie odpowiedź Pana Bartyzela na pytanie jednego z mieszkańców:
- Ile to wszystko kosztowało?
- Dużo ... |
to chyba bylismy na innym spotkaniu, bo to są słowa Pana Bartyzela.
Co do kosztów, co mozna powiedziec po jednym miesiacu - nic, dodatkowo wybranie najtanszej oferty nie oznacza ze jest to oferta najlepsza. Czesto spotykam sie z sytuacja, kiedy najtansza oferta okazuje sie jedna z drozszych, gdyz firmy specjalnie ukrywaja pewne koszty tak aby wygrac, a pozniej i tak trzeba zaplacic dodakowo za wszystykie rzeczy.
Rozumiem ze odpowiedzi zarzadzcy mogly byc irrytujace, ale na jego miejscu gdzie odpowiada on ciagle na to samo pytanie, tez bym tak reagowal. Ludzie nauczcie sie sluchac innych i zadawac konkretne pytania!
Uwazam, ze to co wczoraj uchwalilismy jest dla nas najkorzystniejsze, budynki i tak musmy ubezpieczyc, Pan Bartyzel ma wybrac najkorzystniejsza firme i to z pomocą Nas - (Pan Informatyk i Pan od Ubezpieczeń)
Pamietajcie rowniez ze jest to niska zabudowa, i wieksza ilosc budynkow przy malej ilosci mieszkanców, wiec porównywanie kosztów np do Ruczaju, gdzie bloki są min 8 pietrowe i mają po 100 mieszkań w ogole nie ma sensu.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molder
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:40, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
marol napisał: | Poza tym ja niczego nie narzucam, tylko przedstawiam alternatywę. Zanim podejmie się jakąś decyzję należy przedyskutować wszystkie oferty. Może i moja propozycja nie jest najlepsza, ale jest. W tym wszystkim chodzi tylko o to żeby była jakaś alternatywa. Wtedy można dyskutować, tak jak teraz robimy to na forum. Na spotkaniu nie było mowy o dyskusji, bo nie było konkretnych ofert. Przecież wspólnie można było wybrać najbardziej sensowne rozwiązanie. Ale po co? Lepiej powiedzieć, że skrzynki będą kosztowały 100zł - ale nikt nie wie jakiego koloru będą, czy mają być skośne czy proste, z jakim kluczem itd. |
Kolego nie zgodze się, bo przy takiej ilosci mieszkancow, jak pewnych rzeczy nie narzucisz z gory to nigdy nie dojdziemy do porozumienia.
Ile osób tyle pomysłow
Jestem za tym, zeby kots narzucil nam pewne, sprawdzone rozwiazania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:47, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
KOŃCZYMY TEMAT. Jak to się mówi: "wszystkim nie dogodzisz" Moją intencją było wszczęcie dyskusji i wydaje mi się, że cel zrealizowaliśmy w kilku powyższych wypowiedziach. Szkoda tylko, że brak konkretnych ofert sprawił, że rzeczowo nie mogliśmy wczoraj porozmawiać chociażby o ubezpieczeniu budynków czy banalnych skrzynkach.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieszkaniec
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 12:25, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
myślę, że jeżeli nasz pan zarządca nie przedstawi nam szczegółowej analizy kosztów to będziemy musieli go zmienić, jest duża konkurencja na rynku także i w tym segmencie, a nam potrzeba człowieka uczciwego i rzetelnego, znam kilka takich firm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
|