Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojGen
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:09, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Jak zakończyło się spotkanie? Czy podwyżka została zmniejszona/anulowana?
Pozdrawiam,
W.g
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojGen dnia Pon 23:09, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
svantevith
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:20, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Obie uchwały zostały odrzucone. Uchwalona została nowa o jednorazowej wpłacie na poczet ubezpieczenia budynków (350 zł) oraz na naprawę bramy (20zł) płatne do 15 lutego o ile się mylę to proszę mnie poprawić.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
musicserwis
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 1:11, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba w końcu płatne do 20 lutego, może brama zadziała zanim śniegi stopnieją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kag
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:21, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
svantevith napisał: | Obie uchwały zostały odrzucone. Uchwalona została nowa o jednorazowej wpłacie na poczet ubezpieczenia budynków (350 zł) oraz na naprawę bramy (20zł) płatne do 15 lutego o ile się mylę to proszę mnie poprawić. |
jeszcze dodam że przeszła uchwała odnośnie skrzynek pocztowych za 100 zł ale nie wiem czy też do 20 lutego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akutan
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:51, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
też do 20 lutego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:31, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Podwyżki podwyżkami, ale nasz Pan zarządca potraktował nas trochę lekceważąco. Jak można przyjść na spotkanie nieprzygotowanym. Kilka osób zadało to samo pytanie - co stało się z pieniędzmi za styczeń i czy nie można by np. za te pieniądze naprawić bramę, zamontować skrzynki itd. Pan zarządca bardzo się mieszał i nie potrafił udzielić konkretnej odpowiedzi, cały czas powtarzał "jeszcze 10 osób nie zapłaciło". A mnie osobiści nie interesuje ile osób nie zapłaciło, tylko chcę widzieć historię wydatków. Kolejna sprawa - jak można proponować składki na jakieś cele (śmieci, ubezpieczenie itd) nie mając chociażby jednej oferty. Mnie osobiście nie podoba się sposób zarządzania Pana Bartyzela. Jeżeli facet zakłada, że nie wystarczy mu pieniędzy to niech nie podejmuje się zarządzania osiedlem. Nie trudno jest zarządzać podnosząc wydatki, ale umiejętną rzeczą jest zarządzanie ustaloną kwotą. Mam wrażenie, że z takim podejściem jak Pana Bartyzela każdy z nas poradził by sobie z funkcją zarządcy, bo cóż za problem powiedzieć jest: "ludzie brakuje mi kasy, dajcie więcej". A tak na marginesie - cieszy mnie, że większość mieszkańców naszego osiedla to ludzie z głową na karku. Pozdrowienia dla wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molder
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:22, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a ja mam zgoła inne wrazenie, niestety moze zachowanie Pana Bartyzela nie bylo wzorowe, ale gdyby wszedl czlowiek o innym charakterze to od razy został by "zjedzony" przez wiekszosc mieszkanców.
Co do pieniedzy za styczen to nie wiem dlaczego czesc z Was nie potrafi zrozumiec, ze wiekszosc z nich poszla na oplacenie: notariusza, przepisania liczników, oplaty za prad z czesci wspolnych (latarnie, ogrzewanie klatek schodowych) i oplacenie sprzatania w miesiacu lutym.
Poza tym mam wrazenie, ze wiekszosc z Was sądzi, ze Pan Bartyzel z pieniedzy, które mu zostaną, wezmie do kieszeni. Nic bardzie mylnego, facet za dokladnie rok bedzie musial zgodnie z prawem przedstawic rozliczenie roczne i wyspowiadac sie z kazdej NASZEJ zlotówki, którą wydał.
A prace Zarzadcy mozemy mysle ocenic dopiero po jak jakims czasie - min. po roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:25, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie również się nie spodobało podejście Pana zarządcy w kwestii opłat na utrzymanie bieżące. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak ktoś kto ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu wspólnotami nie jest w stanie podać orientacyjnego planu kosztów, które będą do poniesienia. Przecież nikt nie oczekuje rozliczenia się co do złotówki w tym momencie ale przecież chyba wiadomo na jaką kwotę opiewa umowa ma odśnieżanie czy sprzątanie. Chyba, że kwoty te nie są znane i podwykonawcy zaśpiewają kwoty na koniec roku.
Osobiście dalej nie rozumiem na co idzie te 160zł czynszu, które płacę co miesiąc. Wynagrodzenie zarządcy + odśnieżenie 5m chodniczka przed budynkiem + jakieś sprzątanie + pewnie rachunki za prąd wspólny? Sprzątanie czego? Zmycie klatki? Zapewne jeśli te proste czynności aż tyle kosztują cześć osób wolałaby sama chwycić za mopa czy łopatę jak jeden w kolegów wspomniał.
Zresztą może rzeczywiście to tyle kosztuje (choć nie sadzę, skoro nasi znajomi płacą dużo mniej), ale ja bym chciał mieć wgląd w te koszty i dostać jakieś orientacyjne zestawienie od Pana zarządcy. Odpowiedź "do wglądu u mnie w kancelarii" traktuję jako próbę utrudnienia. Przecież każdy z nas nie będzie osobiście przeglądał każdej umowy i robił sobie zestawienia kosztów, bo jeśli tak to po co nam zarządca?
Pzdr.
Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:25, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Apropos skrzynek: zadzwoniłem do firmy dalnet - euro skrzynki z zapytaniem o skrzynki pocztowe spełniające normy unijne. Cena na wszystkie segmenty to 510zł, segment składałby się z trzech skrzynek - jest to model tzw. 3s, można zobaczyć go na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Montaż to koszt ok 200zł. Rachunek jest zatem prosty: 710zł / 42 mieszkania to daje prawie 20zł od mieszkania. I co Wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:34, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
molder napisał: | a ja mam zgoła inne wrazenie, niestety moze zachowanie Pana Bartyzela nie bylo wzorowe, ale gdyby wszedl czlowiek o innym charakterze to od razy został by "zjedzony" przez wiekszosc mieszkanców.
Co do pieniedzy za styczen to nie wiem dlaczego czesc z Was nie potrafi zrozumiec, ze wiekszosc z nich poszla na oplacenie: notariusza, przepisania liczników, oplaty za prad z czesci wspolnych (latarnie, ogrzewanie klatek schodowych) i oplacenie sprzatania w miesiacu lutym.
Poza tym mam wrazenie, ze wiekszosc z Was sądzi, ze Pan Bartyzel z pieniedzy, które mu zostaną, wezmie do kieszeni. Nic bardzie mylnego, facet za dokladnie rok bedzie musial zgodnie z prawem przedstawic rozliczenie roczne i wyspowiadac sie z kazdej NASZEJ zlotówki, którą wydał.
A prace Zarzadcy mozemy mysle ocenic dopiero po jak jakims czasie - min. po roku. |
OK załóżmy, że owe pieniążki poszły na notariusza, przepisanie liczników, oplaty za prad z czesci wspolnych (latarnie, ogrzewanie klatek schodowych) i oplacenie sprzatania w miesiacu lutym. Ale ja nie usłyszałem tego od Pana Bartyzela. Poza tym chcemy wiedzieć ile to wszystko kosztowało. Czy satysfakcjonuje Cie odpowiedź Pana Bartyzela na pytanie jednego z mieszkańców:
- Ile to wszystko kosztowało?
- Dużo ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:39, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
O to nam chyba wszystkim chodzi? Aby mieć wgląd w planowane koszty przed ich poniesieniem i mieć pewność co do najkorzystniejszej oferty. Na razie jest bardzo duża potrzeba uzyskania informacji ze strony mieszkańców na którą niestety odzew ze strony Pana zarządcy jest mizerny.
To, że za rok zostanie nam przedstawione zestawienie kosztów mnie osobiście nie satysfakcjonuje bo wtedy znów się może okazać, że przepłacaliśmy za niektóre rzeczy.
marol napisał: | Apropos skrzynek: zadzwoniłem do firmy dalnet - euro skrzynki z zapytaniem o skrzynki pocztowe spełniające normy unijne. Cena na wszystkie segmenty to 510zł, segment składałby się z trzech skrzynek - jest to model tzw. 3s, można zobaczyć go na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Montaż to koszt ok 200zł. Rachunek jest zatem prosty: 710zł / 42 mieszkania to daje prawie 20zł od mieszkania. I co Wy na to? |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akutan
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:51, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
marol napisał: | Apropos skrzynek: zadzwoniłem do firmy dalnet - euro skrzynki z zapytaniem o skrzynki pocztowe spełniające normy unijne. Cena na wszystkie segmenty to 510zł, segment składałby się z trzech skrzynek - jest to model tzw. 3s, można zobaczyć go na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Montaż to koszt ok 200zł. Rachunek jest zatem prosty: 710zł / 42 mieszkania to daje prawie 20zł od mieszkania. I co Wy na to? |
Może trzeba wysłać tę ofertę do zarządcy. Pewnie uchwałę da się zmienić... czy to już jest tzw. ostateczność to co wczoraj zostało uchwalone " na oko"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:57, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Akutan napisał: | marol napisał: | Apropos skrzynek: zadzwoniłem do firmy dalnet - euro skrzynki z zapytaniem o skrzynki pocztowe spełniające normy unijne. Cena na wszystkie segmenty to 510zł, segment składałby się z trzech skrzynek - jest to model tzw. 3s, można zobaczyć go na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Montaż to koszt ok 200zł. Rachunek jest zatem prosty: 710zł / 42 mieszkania to daje prawie 20zł od mieszkania. I co Wy na to? |
Może trzeba wysłać tę ofertę do zarządcy. Pewnie uchwałę da się zmienić... czy to już jest tzw. ostateczność to co wczoraj zostało uchwalone " na oko"? |
No i o to właśnie chodzi. Nie podoba mi się sposób zarządzania Pana Bartyzela. Uchwalamy jakieś opłaty, a nie mamy na stole ani jednej oferty. Przecież to jest niedopuszczalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
svantevith
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:09, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
marol napisał: | Apropos skrzynek: zadzwoniłem do firmy dalnet - euro skrzynki z zapytaniem o skrzynki pocztowe spełniające normy unijne. Cena na wszystkie segmenty to 510zł, segment składałby się z trzech skrzynek - jest to model tzw. 3s, można zobaczyć go na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Montaż to koszt ok 200zł. Rachunek jest zatem prosty: 710zł / 42 mieszkania to daje prawie 20zł od mieszkania. I co Wy na to? |
Nie chce się czepiać, i też wydaje mi się, że 100 zł za skrzynkę to mało nie jest ale firma której ofertę tu przedstawiasz montuje w Warszawie a tylko powyżej 200 szt. montuje poza W-wa. Po drugie czy te skrzynki są przeznaczone do montowania na zewnątrz budynków?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marol
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:15, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
svantevith napisał: | marol napisał: | Apropos skrzynek: zadzwoniłem do firmy dalnet - euro skrzynki z zapytaniem o skrzynki pocztowe spełniające normy unijne. Cena na wszystkie segmenty to 510zł, segment składałby się z trzech skrzynek - jest to model tzw. 3s, można zobaczyć go na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Montaż to koszt ok 200zł. Rachunek jest zatem prosty: 710zł / 42 mieszkania to daje prawie 20zł od mieszkania. I co Wy na to? |
Nie chce się czepiać, i też wydaje mi się, że 100 zł za skrzynkę to mało nie jest ale firma której ofertę tu przedstawiasz montuje w Warszawie a tylko powyżej 200 szt. montuje poza W-wa. Po drugie czy te skrzynki są przeznaczone do montowania na zewnątrz budynków? |
O ile dobrze słyszałem, AEDES ma zadzaszyć nasze piękne "elementy" przed oknami. Co do montażu, dostałem informację, że skrzynki montuje się na dwóch kołkach rozporowych i że na terenie Warszawy taka usługa trwa ok 3-4 godziny i kosztuje max 200zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|